loading...
جدید ترین ها نت
admin بازدید : 146 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

برچسب ها - عیدی کارمندان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
پاداش آخر سال عیدی در بهمن ماه سال جاری از... عیدی بازنشستگان مستمری بگیران حقوق وظیفه از کار افتادگی و... کد خبر: ۴۴۹۵۸۶ ... روحانی رئیس جمهوری پاداش پایان سال 1394 عیدی کارکنان دولت... اجرایی مشمول ... عیدی امسال کارکنان دولت، ۶۸۷ هزار تومان/ اعلام زمان واریز یارانه نقدی ... کارمندان رشد پیش بینی شده ٢٥ درصد محاسبه می شود.

برچسب ها - عیدی کارمندان - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
1394 به عنوان پاداش آخر سال عیدی در بهمن ماه. ... وقتی خرج و برج با هم نمی خواند/میزان حقوق و عیدی در سال 95 / به نظر شما حقوق و عیدی سال 95 .... نحوه پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت/ یارانه بهمن امشب واریز می شود/ عرضه برنج ایرانی با بسته‌بندي و کد ...

اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال ۹5 - استخدام

www.e-estekhdam.com/عیدی-کارگران/
۸ ساعت پیش - واریز حقوق بهمن‌ماه کارگران صندوق فولاد/پرداخت عیدی تا پایان سال ... مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۴ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل ..... عیدی کارکنان عموما همراه با حقوق بهمن ماه و یا با چند روز تاخیر واریز می شود.

برچسب ها - عیدی کارمندان

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
شود که شواهد نشان می دهد برای سال جاری عیدی. ... خبرگزاری تسنیم عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر. .... عیدی 503 هزار تومانی همراه با حقوق بهمن ماه واریز.

برچسب ها - عیدی کارمندان - پارسینه

www.parsine.com/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
سال به حساب آنها واریز می شود کارمندان هرساله منتظر. ... عیدی آخر سال کارمندان و کارگران. هرچند که در قانون .... براساس مصوبه دولت عیدی کارکنان دولت با حقوق بهمن ماه.

برچسب ها - عیدی کارمندان - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
خاص این ایام میزان عیدی و پاداش پایان سال کارمندان. ... هیات دولت بررسی و نهایی می شود اما میزان عیدی. ... عیدی و زمان واریز آن از سوی دولت می مانند. ... معمولا حقوق کارمندان متناسب با تورم موجود تغییر می کند. ... پاداش آخر سال عیدی در بهمن ماه سال جاری از.

عیدی 94 کارمندان، عیدی کارمندان چقدر است، مقدار عیدی ...

inar.ir/?tag=عیدی-94-کارمندان،-عیدی-کارمندان-چقدر-است
سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان واریز عیدی فرهنگیان اظهار کرد: واریز عیدی فرهنگیان همانند کارکنان دولت با حقوق بهمن ماه آنها واریز می‌شود و مبلغ آن ... تومان عیدی و پاداش آخر سال می‌گیرند و این مبلغ در بهمن‌ماه به‌حساب آنها واریز می‌شود.

جزییات عیدی و پاداش بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

jamejamonline.ir/.../جزییات-عیدی-و-پاداش-بازنشستگان-کشوری-و-تامی...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بسیاری از کارمندان، کارگران، ... تامین اجتماعی همه ساله توسط هیات وزیران مشخص و معمولا بهمن ماه اعلام می‌شود که به ... بر این اساس حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر ... کارگری این است که نسبت به پرداخت به موقع عیدی و پاداش آخر سال بر اساس قانون اقدام کنند.

برچسب ها - عیدی کارمندان - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
وقت در سال 1394 به عنوان پاداش آخر سال عیدی... های اجرایی ... بهمن ماه پرداخت کند که میزان عیدی آنها همچون کارکنان... شده بود در مورد ... و نهایی می شود اما میزان عیدی سالانه با ضرب... ضریب حقوق هر ... جزئیاتی درباره عیدی کارمندان، یارانه شهریور، حقوق بازنشستگان، قیمت خودرو و بازار ارز ... تصویب و واریز مبلغ عیدی خبر در بهمن ماه سال.

مبلغ عیدی آخر سال کارمندان و کارگران | لاهیجان

www.lahidjan.com/61371/مبلغ-عیدی-آخر-سال-کارمندان-و-کارگران.html
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرچند که در قانون مصوب مجلس زمان پرداخت عیدی کارمندان و کارگران مشخص ... همراه با حقوق بهمن ماه و یا در هفته های پایانی سال به حساب آنها واریز می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 5,786
  • بازدید کلی : 56,628